Reklamacije

ZABAVA 2015 d.o.o. garantira da su svi proizvodi kupljeni na internetskoj stranici www.partytogo.com.hr ispravni. Fotografije proizvoda su samo ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su stvarno dostupni. S obzirom na mogućnost individualnog podešavanja monitora na svakom računalu i razlike u percepciji boje proizvoda od strane ljudskog oka i slično, ne možemo jamčiti potpunu sukladnost boja naših proizvoda s bojama kako ih Kupac vidi na zaslonu svog monitora. U takvim slučajevima reklamacija nije opravdana. Pravo na povrat proizvoda Kupac gubi i u slučaju neovlaštene dorade proizvoda, te zahvata na proizvodu od strane treće neovlaštene osobe.

Pri primitku robe Kupac je dužan usporediti primljene proizvode s računom. Ukoliko nešto nedostaje odmah to treba napomenuti dostavljaču koji će vratiti paket jer se naknadne reklamacije ne uvažavaju. Kupac potpisom na dostavnicu logističke kompanije potvrđuje količinu preuzetih proizvoda, neoštećenost ambalaže i neoštećenost samog proizvoda. Rizik oštećenja i/ili manjka proizvoda, odnosno neisporuke cijele pošiljke, prelazi na Kupca u trenutku potpisa na dostavnicu logističke kompanije da je preuzeo proizvode prema specifikaciji i u neoštećenoj ambalaži.

 

Kupac ima pravo na reklamaciju proizvoda u slijedećim slučajevima:

- dostava proizvoda koji nisu naručeni i

- dostava proizvoda koji su oštećeni, a oštećenje je posljedica loše manipulacije prilikom isporuke.



Ukoliko ste dobili proizvod koji niste naručili ili ste dobili proizvod s greškom obavijestite nas o tome na e-mail info@partytogo.com.hr navodeći razloge reklamacije i opis eventualnoga oštećenja, i to najkasnije osam (8) dana od primitka pošiljke. Ukoliko je reklamacija opravdana kontaktirati ćemo Vas kako bismo se dogovorili oko preuzimanja proizvoda, a potom i zamjene oštećenog proizvoda ili povrata novca.

Da bi se ostvarilo pravo na povrat, nakon dogovora potrebno je uz proizvod s greškom u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dijelovima, priložiti i kopiju računa kojom se potvrđuje kupnja i dostaviti je na adresu ZABAVA 2015 d.o.o., Kneza Mislava 22, 10432 Bregana. Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno upakirane u kartonsku ambalažu. Sve reklamacije nepropisno zapakirane ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja u transportu neće biti preuzete nego će biti vraćene pošiljatelju o njegovom trošku.